Posted by : Hani Monday, January 5, 2015

Assalamualaikum. Hari Ahad semlm aku hang out ngn mmber dr skola aku dulu...Misa ngn Yana. Best laa...dh lama sngat x jumpe ngn diorg...kitaorg lpak kt The Mines..mula2 cari jam tgn..Yana nk beli...pastu lunch. And then..kitaorg main boling..lwk siot...6 kali aku baling..ZERO Point..shit je..hahaha...aku dpt strike ! skali je laa..last skali Yana yg pling high score die....then kitaorg g karaoke. First time aku g bnde alah ni..mula2 malu siot nk nyanyi..last2 melalak gak. LOL XD Kalo Mira ade skali...best kot..Yana ngn Misa x brubah lgsung...bgus laa..aku x ske kwn aku brubah..hahahaha...nnti nk plak ngn Jihah plak masa aku dhkje nnti laa...aku ltk gmbr kasut kitaorg sbb..nk ltk gmbr muka..bhaya wei..mcm2 jdi zmn skrg ni..x nk aku..LOL XD



{ 1 comments... read them below or add one }

- Copyright © 2013 Hani - Shingeki No Kyojin - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -